Vážení zákazníci, momentálně přestěhujeme náš sklad, abychom vám mohli poskytovat ještě lepší servis. Z tohoto důvodu nebudeme od 8. 10. do 14. 10. odesílat zboží. Nové objednávky budou vyřizovány od týdne začínajícího 14. 10. Děkujeme za pochopení a trpělivost. Tým BOSSET

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace nebo výměna zboží

  1. Případné reklamace nebo výměny zboží budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
  2. Zboží lze reklamovat či požádat o výměnu po zaslání na adresu: 
    Taras Burakov - Zajícová 605, Postřižín 250 70
    +420 777 232 228, info@bosset.cz

Zboží zašlete s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce ( pokud nebyl součástí zakoupeného zboží ). V opačném případě riskujete ztrátu nebo poškození vlasce. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku!!

Pro popis závady či žádost o výměnu zboží využijte prosím náš reklamační formulář (ke stažení Vymena_nebo_reklamace_zbozi_Bosset.cz)

V případě jakýchkoli dotazů nebo komplikací nás neváhejte kontaktovat

  • tel. +420 777 232 228
  • email info@bosset.cz