Vážení zákazníci, právě čerpáme dovolenou, abychom nabrali nové síly. Proto nebudeme v době od 28.04. do 5.05. odesílat zboží. Nové objednávky budou vyřízeny v týdnu od 5.05. Děkujeme za pochopení.

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace nebo výměna zboží

  1. Případné reklamace nebo výměny zboží budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
  2. Zboží lze reklamovat či požádat o výměnu po zaslání na adresu: 
    Taras Burakov - Zajícová 605, Postřižín 250 70
    +420 777 232 228, info@bosset.cz

Zboží zašlete s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce ( pokud nebyl součástí zakoupeného zboží ). V opačném případě riskujete ztrátu nebo poškození vlasce. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku!!

Pro popis závady či žádost o výměnu zboží využijte prosím náš reklamační formulář (ke stažení Vymena_nebo_reklamace_zbozi_Bosset.cz)

V případě jakýchkoli dotazů nebo komplikací nás neváhejte kontaktovat

  • tel. +420 777 232 228
  • email info@bosset.cz