📢 Milí zákazníci, rádi bychom Vás upozornili, že v období 30. 8. – 6. 09. 2025 z technických důvodů nebude možné odesílat zásilky přes Zásilkovnu. 🚚 Prosíme, využijte pro doručení službu DPD. 📦 Objednávky se zvolenou Zásilkovnou odešleme v pondělí 8. 10. 2025. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. ❤️ Těšíme se na Vaše objednávky!

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace nebo výměna zboží

  1. Případné reklamace nebo výměny zboží budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
  2. Zboží lze reklamovat či požádat o výměnu po zaslání na adresu: 
    Taras Burakov - Zajícová 605, Postřižín 250 70
    +420 777 232 228, info@bosset.cz

Zboží zašlete s kopií nákupního dokladu, s popisem závady a Vaším kontaktním telefonním číslem. Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce ( pokud nebyl součástí zakoupeného zboží ). V opačném případě riskujete ztrátu nebo poškození vlasce. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku!!

Pro popis závady či žádost o výměnu zboží využijte prosím náš reklamační formulář (ke stažení Vymena_nebo_reklamace_zbozi_Bosset.cz)

V případě jakýchkoli dotazů nebo komplikací nás neváhejte kontaktovat

  • tel. +420 777 232 228
  • email info@bosset.cz